۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

پوسته LightWord

LightWord
پوسته LightWord رو برای وردپرسی ها فارسی کردم و امیدوارم خوشتون بیاد.

مزایای این پوسته:
- پشتیبانی کامل از نسخه 2.7 وردپرس
- دو ستونه
- پشتیبانی از آواتار
- ابزارک آماده
- و هزاران جایزه نقدی دیگر

انصافاً اگر پوسته اصلی و فارسی شده را با هم مقایسه کنید متوجه عمق کار می شوید. برای فارسی سازی این پوسته مجبور بودم کل پوسته را کلهم اجمعین برعکس کنم؛ هرچند که می شد راه راحت تر رو انتخاب کرد ولی ...

اگر خواستید می توانید تو قسمت نظرات، از پوسته انتقاد تعریف و تمجید کنید.
برداشتن و برنداشتن لینک سازنده و فارسی ساز نشانه شخصیت شماست.

۹ نظر:

  1. خسته نباشی @};-
    بسی زیباست :-D

    پاسخحذف
  2. سلام دوست خوبم.
    ممنون از قالب خوبتون، فقط یه چیزی.
    به نظرتون چرا توی وبلاگ من تقویم پست هاش انگلیسی هست؟
    آیا مشکل از قالب هست آیا؟

    مرسی اگه جواب بدید :(

    پاسخحذف
  3. سلام؛
    مطمئن بشید که افزونه جلالی روی سایتتون نصب شده باشه. اگر نشده از سایت وردپرس فارسی (wp-persian.com) دانلود کنید.
    اگر مشکل با این افزونه حل نشد، در انجمن وردپرس فارسی مطرح کنید تا به جوابتون برسید.
    و اینکه ... قطعاً این مشکل از قالب نیست.

    پاسخحذف
  4. سلام
    یه وبلاگ درست کردم درباره ی کمیک استریپ. خوشحال میشم اگر به وبلاگم سر بزنی!
    persiancomics.blogfa.com

    پاسخحذف
  5. سلام علی جان،
    به وبلاگت سر زدم ... کارت خیلی خوبه ... حتماً ادامه بده.
    فقط لینک نظر دادن مثل اینکه کار نمی کنه ... یه نگاه بنداز.

    پاسخحذف
  6. لینک نظر دادن مشکلی نداره، سه نفر هم نظر دادن. راستی، دیگه کمیک استریپ نمی‌ذاری تو وبلاگت؟

    پاسخحذف
  7. درسته ;) مشکل از اینترنت من بود.
    راستش دلم می خواد کمیک بذارم ولی سرم شلوغه وقتی هم که وقت دارم میام می بینم اوضاع اینترنت ریخته به هم دیگه کلن حالم گرفته می شه :(

    پاسخحذف
  8. سلام. ممنون از فارسی سازی lightword . من از این قالب در وبلاگم استفاده کردم ولی کاربران نمی تونن برای مطالب نظر بزارن. اگه ممکنه راهنمایی کن. ممنون

    پاسخحذف
  9. salam
    Shoma Ke Ghalebo Farsi Mikonid Ham Ghaleb Tarahi Mikonid lotfan 1 email be man bezanid 1 kari daram bahatoon ;)

    پاسخحذف