۱۳۸۷ مرداد ۲۴, پنجشنبه

P30download - پوسته طراحی شده برای وردپرس

P30download


بلاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان پوسته سایت P30download که توسط خودم طراحی و برای وردپرس آماده شده به مرحله انتشار رسید.
تو این مدت خیلی ها از اینکه قانون کپی رایت درحال نادیده گرفته شدنه ناراحت بودند و خیلی هم برای اینکه این پوسته رو داشتند و دوست نداشتند که کس دیگری هم از این پوسته استفاده کنه با انتشار این پوسته مخالفت می کردند.
همون طور که قبلا هم گفتم سایت P30download یعنی طراح اصلی این پوسته در قسمت پابرگ خودش نوشته :

“تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای پی سی دانلود محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.”

با اینکه من قصد نداشتم انتشار پوسته بدون لینک سایت اصلی انجام بشه ولی با خواهش دوستان با مدیریت سایت P30download تماسی گرفتم که در زیر می خوانید:

با عرض سلام خدمت مديريت سايت ...

غرض از مزاحمت اين بود که من قالب پي سي دانلود رو براي سيستم وبلاگ نويسي وردپرس طراحي کردم و درحال حاضر آماده انتشار مي باشد. ولي قبل از انتشار لازم دونستم با شما تماس گرفته و ضمن با خبر کردن شما به نحوي کسب اجازه نمايم.
همان طور که مطلع هستيد عين جمله زير در قسمت پابرگ سايت شما وجود داره، که بنده نيز به استناد همين جمله اقدام به ساخت اين تم نمودم:

"تمامي حقوق مطالب، تصاوير و طرح قالب براي پي سي دانلود محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سايت ها و نشريات تنها با ذکر منبع مجاز ميباشد."

در پابرگ تم ساخته شده "اسم سايت و لينک شما به عنوان سايت اصلي و مرجع در ساخت قالب" وجود دارد. ولي اسم قالب ساخته شده Download مي باشد که مي توان براي ارتباط بيشتر اسم قالب را هم به P30Download تغيير داد. (در انتخاب اسم قالب حق تام داريد.)

در پايان از اينکه از اين قسمت با شما تماس گرفتم پوزش مي طلبم.
و منتظر جواب شما هستم.

با تشکر،
سياوش نظري


در حالی که خیلی فکر می کردند، نظر مدیریت و صاحب اصلی پوسته نسبت به این قضیه منفی باشه و برخورد تندی با این قضیه بکنه، مدیریت سایت P30download تماسی با بنده گرفتند که در زیر می خوانید:

با سلام و احترام

اگر لطف کنید و نام قالب را P30download قرار دهید
همچنین در پائین قالب ذکر شود که طرح این قالب از سایت پی سی دانلود الهام گرفته شده است.
و لینکی به پی سی دانلود به عنوان طراح قالب و همچنین لینکی به سایت خود شما به عنوان آماده ساز این قالب برای ورد پرس تعبیه شود
از شما کمال تشکر را خواهیم داشت

در ضمن در صورت استاندارد بودن قالب لینکی به سایت شما جهت معرفی در قسمت لینکدونی سایت قرار خواهد گرفت.

موفق باشید.


به این ترتیب مانعی برای انتشار این پوسته زیبا باقی نماند و جواب مخالفان هم داده شد.
جا داره از مدیریت سایت P30download کمال تشکر رو داشته باشیم که به کاربران ایرانی این فرصت رو دادند که از طرحشون استفاده کنند. مطمئناً این رفتار حرفه ای باعث محبوبیت بیشتر این سایت نزد کاربران نیز خواهد شد.
از کاربران هم توقع می ره با توجه به زحمتی که برای طراحی اصلی و طراحی وردپرسی کشیده شده، از هرگونه نقض حقوق کپی رایتی این پوسته خودداری کنند و به متخلفان تذکر دهند.

در پایان دوست دارم از زحمات دوستان خوبم، بهرنگ یاراحمدی و علی ایرانی نیز تشکر کنم.
امیدوارم با نظرات و انتقادات خودتون به بهتر شدن این پوسته کمک کنید.

دمو:
http://demo.wp-persian.com/index.php?preview_theme=P30download

دانلود:
http://themes.wp-persian.com/p30download/

*******
دیگه نمی گم بیاید نویسنده بشید :-(

۱۴ نظر:

  1. کی بررسی هلیت تمام می شون (کچلمون کردی)

    پاسخحذف
  2. بابا گل کاشتی عجب قالبی شده ها

    پاسخحذف
  3. ممنون كه يه سري مسايل رو شفاف سازي كرديد...

    در پايان هم بهتون خسته نباشيد مي گم...
    موفق باشيد...

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز:
    من یک پیشنهادی برای شما دارم که بسیار جالبه!
    حتما با من از طریق آی دی تماس بگیر...من همون تی ان تی دانلود انجمن وردپرس هستم

    پاسخحذف
  5. سلام امیر جان!
    من آی دی شما رو ندارم.

    پاسخحذف
  6. كارت درسته
    آفرين
    پوسته رو ديدم خيلي خوب ديزاين شده

    پاسخحذف
  7. سلام دوست من
    اگر زحمتي نيست من ميخواستم اين قالب را سه ستونه كنم اگر لطف كنيد و برام سه ستونه كنيد ممنون ميشم من خودم روش كار كردم ولي به نتيجه كه ميخواستم نرسيدم.
    ميخواستم با ثابت ماندن پهناي وسط صفحه دو سايدبار داشته باشم.
    اينم لينك خود قالب
    http://www.wordpress.siteground.com/wp2.3/?wptheme=siteground-wp32

    پاسخحذف
  8. سلام
    من از انجمن به جای نرسیدم گفتین اینجا مربوط به چیز دیگه ای هست
    ولی من جای دیگه ای که مربوز به این پوسته باشه پیدا نکردم واسه همین ایجا مزاحم شدم

    1 من نمی تونم ادامه مطلب بزارم چجوری میتونم اینکار رو بکنم
    2 زیر مجموعه واسه دستها چجوری باید بزارم
    3 کسی که ثبت نام می کنه تو سایت این حق رو بهش داده میشه که مطلب بنویسه و این یه کمی خطرناکه من فقط میخوام کاربرا بیان ببینن نه اینکه بنویسن
    اگه اینجوری باشه که من این وسط میشم هویج

    مرسی یای

    پاسخحذف
  9. @ کامبیز :

    مرسی کامبیز جان ولی این پوسته مشکلاتی داشت که نسخه بتا برطرف شده ... نسخه یک به زودی منتشر میشه!

    ---
    @ طراح :

    پوسته ساده و زیباییه ... ولی این پوسته برای وردپرس 2.3 هست و ممکنه با وردپرس 2.6 مشکلاتی رو داشته باشه. خواهش می کنم لینک دانلود پوسته رو هم بدید.

    ---
    @ maryam :

    سلام مریم جان.
    اون قسمت انجمن برای طرح مشکلات نبود و باعث به انحراف رفتن تاپیک می شد.

    1- برای قرار دادن ادامه مطلب از کلیدهای alt+ shift + T استفاده کنید.
    2- در هنگام افزودن دسته برای دسته خود یک دسته سرآغاز انتخاب کنید تا دسته شما زیردسته دسته سرآغاز باشد.
    3- در قسمت تنظیمات سایت "نقش پیش فرض کاربر تازه" را به نقش دلخواه خود تغییر دهید ... به طور مثال اگر این گزینه روی "مدیر" تنظیم شده باشد، کاربرانی که تازه در سایت ثبت نام می کنند مدیر خواهند شد.

    امیدوارم جواب های خود را گرفته باشید.

    پاسخحذف
  10. سلام

    ببخشید ولی اینقدر این انجمنا در همه که ادم گیج میشه
    خوب مشکل من همین p30downloade که چیزی به نام ادامه مطلب نداره

    من نمیدونم اینکه دیگه مربوط به همین جا میشه شاید هم به قول شما باید جمع کنم
    دوست داشتم به جای این حرف کمک میکردین
    چشم منم جمعش می کنم

    می بخشید که اعصاب همه رو بهم ریختم
    موفق باشید

    پاسخحذف
  11. لينك دانلود
    http://www.siteground.com/template_wp_download.php?tid=287
    بله خودمم ميدونم براي نسخه وردپرس ۲/۳ هست
    حالا شما زحمتش را بكشيد سه ستونه بكنيد.
    ممنون

    پاسخحذف
  12. سلام:
    سیاوش جان یعنی چی که آی دی من رو نداری؟!!!! :!:
    مگر الان توی قسمت مدیریت برای پذیرفتن نظر آی دی من رو نمی بینی!؟

    پاسخحذف
  13. @ maryam :
    این پوسته علاوه بر داشتن ادامه مطلب خیلی چیزهای دیگه هم داره که پوسته های دیگه ندارند.
    فکر می کنم جواب سوالات شما رو دادم ... لطفا جواب قبلی رو با دقت مطالعه بفرمایید.
    درضمن متوجه نشدم چه چیزی رو می خواهید جمع کنید، ولی همیشه این رو مدنظر داشته باشید که نوشتن یک مطلب بی ربط می تونه تاپیک ها رو به انحراف بکشونه و از موضوع اصلی خارج کنه. این جزو قوانین انجمن هاست.
    ---
    @ طراح :
    عزیز دلم شما خیلی ساده از سه ستونه کردن صحبت می کنید. سه ستونه کردن جزو تغییرات اساسی یک پوسته به حساب میاد طوری که باید کلیه فایل ها و استایل ها را دوباره نوشت. این کار به زمان و انرژی زیادی نیاز داره و فعلن زمان مهم ترین چیزیه که من ندارم.
    امیدورام از من دلخور نشی ولی چیزی که شما می خواهید در واقع چیزی نزدیک به طراحی مجدد این پوسته محسوب می شود. متاسفانه در حال حاضر تنها کاری که می توانم برای شما انجام دهم فارسی سازی این پوسته است. البته اگر بخواهید.
    ---
    @ امیر :
    می بخشید امیر جان اصلا حواسم نبود ...
    شما رو اد کردم. :D

    پاسخحذف
  14. بسیار ممنون
    کار خوبی کردید

    پاسخحذف