۱۳۸۷ مرداد ۲۱, دوشنبه

Kibit - فارسی شده برای وردپرس

Kibit



سلام
اینم دومین پوسته. امیدوارم خوشتون بیاد.
پوسته Kibit رو با هزار زحمت فارسی کردم. زبان این پوسته به زبان کشور شیلی بود و پوسته مطعلق به وردپرس ۲.۳!!! ولی به نظرم به زحمتش می ارزید.
رنگ پوسته قابل عوض شدن به 18 رنگ مختلفه که بستگی به سلیقه خودتون دارد! طراحی پوسته بسیار حرفه ای و خوش تراش می باشد و استفاده از آیکون های زیبا جلوه پوسته را دوچندان کرده است.
خوشحال میشم نظرتون رو راجع به این پوسته بهم بگید. اگر مشکلی هم با این پوسته داشید لطفاْ همیجا مطرح کنید..

دمو:
http://demo.wp-persian.com/index.php?preview_theme=Kibit

دانلود:
http://wp-persian.com/get/themes/Kibit_1_2.zip
---
برای پروژه بعدی دارم یه پوسته می سازم! تا اینجای کار حدود ۱۰٪ اش رو ساختم. حتماْ عکسش رو ببینید.

پوسته رو به زبان انگلیسی می سازم بعد فارسیش می کنم. (فکر کردم این کار رو بکنم استاندارد تره - آره؟)
---
راستی این چند وقته گرفتار این پوسته ها شدم نمی رسم کمیک و مطالب دیگه بنویسم. خواهشاً اگه کسی وقت و علاقه داره بیاد کمک!

۹ نظر:

  1. سلام بهتون تبريك ميگم اينم عالي شده خدايش راستي يه سوال در مورد قالب قبليتون داشتم و 2 تا درخواست

    1- من فنتها رو درست كردم فقط يه فونتش مونده اونو نميدونم از كجا درست كنم فونت سرمطلب ( يا عنوان مطلب ) مثلا Kibit - فارسی شده برای وردپرس الان اين سرمطلب اين موضوع شماست
    2- چه جوري تاريخش رو مثل مال شما گرافيكي نشون بدم

    3- آيا پوسته خبري براي ورد پرس سراغ نداريد اوني كه تو سايت ورد پرسه اصلا باحال نيست

    4- شرمندم اينقدر مزاحم ميشم نوكرتم بابت همه چي مرسي

    پاسخحذف
  2. سلام. گفته بودی میتونی قالب پی سی دانلود رو به وردپرس ترجمه کنی. فعلا من و سم پاش آماده ایم. اگر ممکنه آماده کنم خیلی گیرم

    پاسخحذف
  3. @ کاوه :
    سلام کاوه جان!
    خوشحالم مورد پسندت قرار گرفته.
    ---
    اما جواب درخواست ها:
    1- براي تغيير اون قسمت در پوسته Rhea بايد در فايل rtl.css خطي که با entry h2 شروع مي شه رو ويرايش کني.

    2- گرافيکي نشون دادن تاريخ پيچيده تر از اينه که من اينجا توضيح بدم.

    3- پوسته خبري سراغ ندارم ولي اگه شما سايتي رو مد نظر داريد مي تونيد آدرسش رو بديد تا بسازمش. (البته وقتم خيلي کمه ولي مي ذارمش تو ليست)

    4- خواهش مي کنم ... شما مراحمي.

    پاسخحذف
  4. @ علیرضا سیف پور:
    سلام علیرضا جان ... یه چند روز صبر می کنم ببینم چند نفر میشین ...
    می دونی که ساختن پوسته ساده نیست.

    پاسخحذف
  5. سلام آقا سیاوش . من رضا هستم ، نام کاربریم توی وردپرس ahvazdownload هست . خواستم ببینم اون تم که دادم اسمش feather بود ، اونو چی کار کردی . بدرد خورد ؟
    آدرس جدید وبلاگم اینه : p30weblog.ir
    با اجازه دو تا از قالب ها تونو برداشتم .
    موفق باشی.

    پاسخحذف
  6. سلام رضا جان!
    این روزا سرم خیلی شلوغه ... در حال ساختن چند تم هستم و برای فارسی سازی وقتی برام نمونده.
    در هر صورت از پیشنهاد تم ممنونم ولی تمی که دادی سلیقه کاربران ایرانی نیست. برای فارسی سازی وقت زیادی باید صرف کنم که ترجیح می دم تم های پرطرفدار باشند.
    اگه بازم تمی به نظرت پرطرفدار و کاربردی اومد بهم بگو.

    تم هایی که برداشتی برای استفاده رایگان هستند ... خوشحالم که استفاده می کنی.

    پاسخحذف
  7. واسه اون تم زیاد عجله ای نیست ، حالا اگه خواستی یه تم تخصصی واسه فتوشاپ بزنی ، یه دستی به سر و روش بکش ...
    موفق باشی

    پاسخحذف
  8. با سلام
    واقعا دستتون درد نکنه
    این پوسته (kibit) نظر منه سخت پسند رو همه جوره تامین کرده
    دستتون درد نکنه
    فقط یه کوچولو مشکل دارم
    اونم اینه که
    تب صفحه نخست نداره
    یعنی اگه کاربر صفحات مختلفی رو باز کنه دیگه امکان برگشت
    به صفحه اول رو نداره
    خیلی این پوسته رو دوست دارم
    نمی خوام به خاطر این مشکل بزارمش کنار
    فقط تو رو به خدا به زبان ساده بگین
    تا منم متوجه شم آخه از زبان اچ تی ام ال چیزی سر در نمی آورم
    یه درخواست دیگه
    مثل پوسته همین وبلاگ شما میشه
    از اون تب ها روی سر برگ باشه
    منظورم : تماس با ما ، درباره ما، خانه، فروشگاه
    ببخشید وقتتون رو گرفتم
    منتظر پاسح شما هستم
    با تشکر

    پاسخحذف
  9. فاخته عزیز؛
    خوشحالم که پوسته تونسته نظرت رو جلب کنه :D
    برای ساخت تب ها، باید خیلی چیزها از HTML و CSS بدونید که واقعا در این کامنت نمی گنجه! ولی برای ساختش راه های دیگه ای هم هست. لازم نیست از CSS سر بیارید، فقط کافیه کمی از انگلیسی سر در بیارید :چشمک:

    این لینک در دو مرحله خیلی ساده به شما یاد میده چطور این تب ها رو اضافه کنی:
    http://www.liewcf.com/blog/archives/2005/05/wordpress-navigation-bar/

    و این هم لینک افزونه ای است که این کار رو انجام می ده:
    http://wordpress.org/extend/plugins/horizontal-tab-menu-widget/

    امیدوارم کمکت کنه!
    موفق و خیلی موفق باشی

    پاسخحذف